Pagini

marți, 16 aprilie 2013

Ne dam cap-in-cap...

Acum ceva zile navigam pe facebook. Fiind rocker, normal ca ma uit destul de des pe pagina celor de la metal head. Am ramas foarte dezgustat de ce am gasit acolo.Rockeri,frati de-ai nostri, lovindu-se cu diverse insulte, care mai de care mai urate.Motivul?! O ceata de rockalari incercau sa faca de ras o banda mai putin cunoscuta si de succes, anume Black Veil Brides.Acuma sunt de acord ca respectiva trupa...la inceputuri nu era foarte de succes...dar a evoluat!!!Stiind despre ce si cum este vorba m-am bagat si eu in discutie spunandu-le celor care jigneau atat respectiva trupa cat si pe ascultatorii acesteia si le-am spus ca da...s-au facut de ras...nu sunt cei mai buni, nu sunt cei mai adorati,dar sunt ei asa cum vor.Binenteles ca si eu m-am ales cu injurii care sincer sa fiu nu m-au atins.
Continuand...in saptamana altfel am fost intr-o tabara la Rasnov impreuna cu majoritatea colegilor mei de clasa.Acolo am invatat foarte multe...dar un lucru mi-a ramas intiparit in cap: NU EXISTA SUCCES FARA ESEC.Acest lucru este valabil peste tot, nu doar in muzica, film...si in arta in general, ci peste tot, in toate domeniile in toate timpurile!! Acea trupa a fost un esec la inceput...dar prin foarte multa munca au reusit sa se ridice, au reusit sa exceleze, si au facut toate aceste lucruri singuri...dar poate cel mai important au ales sa iasa din umbra si au facut ceva cu vietile lor...desigur pentru multi nu conteaza acest lucru...ei isi vor aduce mereu aminte de inceput cand erau inferiori si nu vor tine seama de progresele facute sau de faptul ca au ales sa se face de ras in public, ca mai apoi sa se redreseze si sa ajunga la succes.
Cheia succesului este esecul.Noi ,romanii, ar trebui sa stim cel mai bine acest lucru...ar trebui sa ne ajutam sa excelam(precum a spus Costi:prietenul adevarat este acea persoana care ma ajuta sa ma depasesc pe mine insumi.).In fond...noi toti suntem o familie mare...doar ca alegem sa ne lovim si sa ne sicanam in loc sa ne iubim unii pe altii.
Concluzia?! Nu judecati omul dupa prima impresie...adesea poate fi o impresie proasta.Si oricine ati fi...ajutativa semenii caci ajutandu-va semeni va vor ajuta si ei la randul vostru sa excelati!
Noapte Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu