Pagini

marți, 16 aprilie 2013

Suntem atat de preocupati de viitor, incat uitam de trecut si prezent

Uite la ce m-am gandit eu in ultima vreme...De fapt...totul a inceput cand vroiam sa dorm...si m-a lovit o trstete adanca...de neimaginat...imposibil de explicat...imi venea sa plang...si totusi...nu am facut-o...Nu stiu cum mi-a venit aceasta idee...acest gand...aceasta conceptie...pur si simplu...Acum fara sa va mai tin pe jar...Ma gandeam la sensul vietii...si nu...nu la perspectiva viitorului...cu unde vreau sa ajung...si ce vreau sa fac...ci pur si simplu...la actiunile trecute...in fond cu ele ramai...nu conteaza banii averea...nimic nu conteaza mai mult ca si o amintire ...unele amintiri sunt frumoase...altele mai putin frumoase...poate chiar cosmaruri...dar mie...imi place sa le categorisesc astfel:Amintirile frumoase...si cele care m-au format ca om...acelea care chiar daca mi se par cosmaruri...m-au ajutat in definirea mea ca om...Si...este trist pentru ca...incercam sa acaparam...sa furam...sa facem...sa dregem...ca si cum am sti ca acele lucruri ne garanteaza ceva sau ca si cum...avem un target nevazut de nimeni...nestiut nici macar de noi insine...si incercam sa ajungem la acest target...pana cand...murim!...si nu am realizat absolut nimic...putem cladi case...blocuri palate...dar acestea nu ajuta la absolut nimic...sunt doar mormane de fiare si beton...ceea ce conteaza a fost uitat si alungat din mentalitatea noastra...pe cand alti vor sa isi traiasca viata intr-un mod atat de...pustiu...eu aleg sa imi traiesc viata cu pasiune....cu bunatatile si si cu rautatile ei...vreau doar sa fiu eu...vreau sa imi aduc aminte peste 10 ani..."uite frate asa m-am distrat atunci" ;"asa am facut atunci" aleg sa imi traiesc viata...cu pasiune in tot ceea ce fac...cu dragoste...cu mandrie si fara regrete...asa gandesc eu...vroiam sa va impartasesc voua,internautilor, viziunea unui pusti de 15 ani...Nu sunt pe principiul Live fast ,Die young...dar nu sunt nici pe principiul acela incuiat in care suntem ghidati dupa ideologi si toata lumea vrea sa ne duca spre un target necunoscut de nimeni. Concluzia?! Puneti pasiune in ceea ce faceti...si va veti aduce aminte si de un esec cu placere! Noapte Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu